عنوان دوره |
آموزش الكترونیكی e-learning |
کد LTMS |
91400810 |
مدت مصوب (ساعت) |
24 |
نحوه ارزیابی دوره |
• مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100 • آزمون مستمر 25 از 100 • آزمون کلی : 60 از 100 حداقل نمره قبولی در دوره: 60 از 100 |
ثبت دوره در سامانه LTMS |
درصورت قبولی و تطابق با رشته شغلی درسامانه LTMS ثبت خواهد شد. |
رشته شغلی |
آموزگاری(101), دبیری(102), هنرآموزی(103), مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104), مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105), مربی امورتربیتی(107), مشاور تحصیلی(949), مراقب بهداشت(950), مربی بهداشت مدارس(آ و ف)(951), مسئول امورآموزشی(1167), مربی امور تربیتی مدارس متوسطه(1097), كاردان سنجش وارزشیابی تحصیلی(1172), كارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(1171), * كمك كارشناس برنامه ریزی آموزشی(116), ** كارشناس برنامه ریزی آموزشی(114), كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(131), كارشناس برنامه ریزی(378), كارشناس امورفوق برنامه(124), مدیریت واحد آموزشی(120), مدیرامورآموزشی(135), كارشناس امور آموزشی(194), كارشناس اموراداری(201) |
پست سازمانی |
همه پست ها |
گروه تدریس |
|
رشته تدریس |
|
مقطع |
|
پایه تحصیلی |
|
مدارک |
همه مدارک |
اهداف |
· مفهوم آموزش الكترونيكي را توضيح دهد · وضعيت آموزش الكترونيكي چندكشورجهان را باهم مقايسه كند · سيستم هاي آموزش الكترونيك راشرح دهد · روشهاي آموزش الكترونيكي را نام ببرد · مزاياومعايب آموزش الكترونيك را توضيح دهد · ويژگيهاي محتواي آموزش الكترونيك راتشريح نمايد · آموزش سنتي و آموزش الكترونيكي را با هم مقايسه كند |
سرفصل دوره
|
· آموزش الكترونيكي · آموزش الكترونيكي چيست · مروري بر وضعيت فعلي آموزش الكترونيكي درتعدادي ازكشورهاي جهان · سيستمهاي آموزش الكترونيكي · روشهاي آموزش الكترونيكي · استانداردهاي آموزش الكترونيكي · محتواي آموزش الكترونيكي · مزايا ومعايب آموزش الكترونيكي
|
نوع آموزش |
غیرحضوری |