ما را دنبال کنید:

سوالات متداول

  بنده شرایط ثبت دوره در LTMS را داشته ام ولی ثبت نشده، چگونه پیگیری کنم؟

در صفحه کاربری خود وارد بخش "تیکتهای پشتیبانی" شوید.

روی گزینه "تیکت جدید" کلیک کنید.

در عنوان تیکت بنویسید "ثبت LTMS"

در بخش متن تیکت درخواست خود را به همراه نام و کد درس جهت پیگیری کارشناس بنویسید.

 

بنده از طریق سامانه مشارکتها در دوره شرکت کرده و قبول شده ام، چگونه گواهینامه و کارنامه ام را دریافت کنم؟

در سایت چکاوه در قسمت بالا داخل کادر قرمز رنگ وارد "حساب کاربری" شوید.

در قسمت "خریدهای من" در کنار نام دوره، روی گواهینامه و کارنامه کلیک کنید.

 

 

شرایط نحوه ارزیابی و شرکت در دوره های فرایند محور چگونه است؟

 ·       مشاهده محتوا (کلیپها): 15 از 100

·       آزمون مستمر: 10 از 100

·       پاسخ تشریحی به پرسش استاد دوره در تالار گفتگو: 20 از 100

·       تکلیف دوره: 15 از 100

·       آزمون کلی: 40 از 100

 

 

چگونه می توانم به اطلاعاتم در سایت قدیم چکاوه دسترسی پیدا کنم؟

در بخش حساب کاربری ابتدا روی گزینه "داشبورد" و سپس روی گزینه "سامانه قدیم" کلیک نمایید.

 

چگونه به جزوه و نمونه سوالات دسترسی پیدا کنم؟

جزوه و نمونه سوال در آخرین سرفصل هر دوره قبل از آزمون کلی، قابل دانلود است.

 

کد معرف چیست؟

 

هر فراگیری که ثبت نام می کند یک کد معرف دارد که در بخش حساب کاربری مشخص است. اگر این کد را در اختیار فراگیران دیگر قرار دهد و ایشان هنگام ثبت نام این کد معرف را وارد نمایند، سامانه این فراگیر را به عنوان معرف می شناسد و اگر بقبه فراگیران دوره خریداری نمایند درصدی از مبلغ ایشان در کیف پول معرفی کننده شارژ می شود که فقط می تواند دوره خریداری نماید. امکان برداشت نقدی از کیف پول وجود ندارد.